LH6ko ikasleak matematikan 6 saiotan burutzeko erronka bat izan dute: TIROLINA bat egitea.

Horretarako, lehendabizi, fitxa tekniko batetik abiatuta, ebatzi nahi zuten problema-egoera planteatu eta definitu zuten. 

Ondoren, tirolina diseinatzen hasi ziren, haren neurriak eta erabili nahi zituzten materialak adieraziko zituzten plano batean.

 Hirugarren saio batean, zientzia-biltzar txiki bat antolatu zen; hor taldeek  beren ideiak partekatu zituzten eta ondoren haiei buruz eztabaidatu zuten beraien tirolinean hobekuntzak egin ahal izateko.

Hurrengo saio batean, diseinatutako planoei jarraikiz, materiala erosi eta tirolina eraikitzen hasi ziren.

Bosgarren saioan, tirolinak kalibratzen eta probak egiten ibili ziren azken hobekuntzak egiteko.

Azkenik, eraikitako tirolina aurkeztu dute, tirolina errealean probatuz.

 

KARKARAk zu bezalako irakurleen babesa behar du aurrera egiteko. Orain arte bezala, kalitatezko eduki libreak eskaini nahi dizkizugu. Euskaraz informatzea da gure eginkizuna, eta zure eskubidea. Izan zaitez KARKARAko laguntzaile, urtean 40 euro besterik ez dira!


Izan zaitez KARKARAko laguntzaile!